2012. február 9., csütörtök

Graceland, platform csizma 38-as/keveset használt - Jelenlegi ára: 4 600 Ft


Két-háromszor volt a lábamon. Velúrspray-vel tisztítottam. Az elejére rácsöppent valami, fényképeztem, nem vészes, én nem akarom súrolni, ne hogy kárt tegyek benne, így is hordható.
Hátul is megfogta a varrásnál valami, de ezek nem feltűnőek, és lehet, hogy egy alapos tisztítással eltüntethető.
Ezek apró hibák, csak a korrekt termékleírás  miatt írom le, egyébként tényleg látszik, hogy alig használt, mivel nekem túl magas.
A belsejét is fényképeztem, szép állapotban van.
Végig cipzáros, így könnyű a nadrágra felhúzni.
Eredeti dobozában küldöm.
Nézz be, sok csizmát tettem fel.
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 4 600 Ft

Az aukció vége: 2012-02-13 09:39
. Graceland, platform csizma 38-as/keveset használt - Jelenlegi ára: 4 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése